O Teatro Municipal acolle mañá á proxección de “O Corno” de Jaione Camborda coincidindo co 8M

7/03/2024

Janet Novas recibiu o premio Goya á actriz revelación pola súa interpretación de María na película

O Teatro Municipal de Tui acolle mañá venres, ás 21 h, a proxección de  “O Corno” de Jaione Camborda, coincidindo co 8M, Día Internacional da Muller.

O filme foi galardoado coa Concha de Ouro á mellor película no Festival de San Sebastián.

Janet Novás, que vén de recibir o Premio Goya á mellor actriz revelación polo seu papel neste filme, encabeza o reparto formado por Siobhan Fernándes, Carla Rivas, Daniela Hernán Marchaán, María Lado, Julia Gómez, José Navarro, Nuria Lestegás e Diego Anido.

“O Corno” transcorre na Illa de Arousa en 1971, onde vive María unha muller que se gaña a vida mariscando, pero tamén axuda a outras mulleres nos seus partos con dedicación e coidado. Vese obrigada a fuxir, tras un suceso inesperado na súa vida. Comeza así unha perigosa travesía que lle fará loitar pola súa supervivencia. Na busca da liberdade cruza a fronteira por unha das ruta de contrabando entre Galicia e Portugal.

As entradas están á venda en tui.gal aos prezos de 6€ e 4,5€ até mañá venres ás 20.50 h.

A programación do Teatro Municipal dos meses de febreiro e marzo pecharase o próximo venres, 15 de marzo, da man de  Con de tres Pes coa representación de  “Síbaris” obra teatral póstuma de Domingo Villar.