Consulta do Censo Electoral para as elección europeas do 9 de xuño

22/04/2024

Do luns 22 ao luns 29 de abril pódese consultar o censo electoral que estará vixente nas Eleccións ao Parlamento Europeo convocadas para o 9 de xuño de 2024. As persoas electoras poderán consultar os seus datos de inscrición no censo electoral por medios informáticos, previa identificación da persoa interesada. Os/as electores/as residentes en España, que poidan identificarse con Cl@ve, poden presentar a reclamación aquí.  Teléfono de consulta do Concello de Tui  986 60 36 25, en horario de 9.00h a 14.00h.

Tamén do 22 ao 29 de abril pubícase na Sede Electrónica do Concello de Tui a relación de Mesas e Locais electorais, que se publicaron no Boletín Oficial da Provincia o vindeiro 22 de abril de 2024.

Bando Consulta dos Datos de Inscrición no Censo Electoral Eleccións Europeas 9 de xuño de 2024

Consulta Mesas Electorais (*A mesa electoral de Paramos volverá estar situada no Centro Cultural)